Dag 1 en 2

12 september 2017 - La Fortuna, Costa Rica

Gister (11/09) na een lange reis eindelijk aangekomen in San José! Vanaf het vliegveld zijn we met de bus opgehaald en naar het hotel gebracht. Iedereen blij toen we aankwamen want wat waren we kapot van de lange reis! We zitten in een leuk hotel midden in de stad.
Met de bus hebben we al een stuk van san jose gezien en ondertussen heeft de reis leidster al het een en ander verteld. Na het inchekken snel naar de kamers want we zijn wel toe aan een verfrissende douche en lekker bed! Heerlijk geslapen!

We moesten vanmorgen weer vroeg uit de veren want 8 uur vertrok de bus naar de volgende plaats, La Fortuna. Ook dit is een lange rit met de bus en onderweg zien we hoe groen Costa Rica is! Wauw! Onderweg nog gestopt bij een fruit marktje en hebben wat dingen mogen proeven. Vervolgens zijn we door gereden naar La Fortuna. Vlakbij de lodges zijn we wezen lunchen met z'n alle, iedereen was er ook wel aan toe... we kwamen pas rond 3 uur aan in de lodges, dus behoorlijk lange tocht...

We kregen de sleutel en na een blik in de lodge geworpen te hebben zijn we snel het zwembad in gedoken! Want wat is het warm hier en vooral heel vochtig! Maar we hebben wel een schitterende dag gehad!

Nu is het hier half 6 s avonds en maken ons op voor een nacht tocht, opzoek naar beesjes :D want dat hebben ze hier wel! Na de tocht lekker eten in het dorpje en dan hop naar bed!