Dag 16 New York!

26 september 2017 - New York City, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we om 4 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan en eindelijk naar New York!
Het was een korte vlucht van 4 uur en 45 minuten dus dat viel reuze mee. Alleen met de transfer was het een ander verhaal haha eerst een half uur zitten wachten op hem om vervolgens 2.5 uur! Er over te doen om bij het hotel te komen haha via google maps is het 40 minuten... hahaha wat een gaos hier!

Eenmaal in het hotel zijn we, met een gammele lift, naar de kamer gegaan haha we hebben een leuke en best ruime kamer met 2 queensize bedden en een kleine douche.

We hadden reuze honger gekregen dus zijn snel de straat op gegaan om wat eten te scoren. Na een kleine wandeling + zoektocht zijn we maar een klein zaakje ingelopen en ff wat gegeten. Na het eten zijn we naar de metro gegaan om te kijken hoe het allemaal werkt.
Bleek Super makkelijk allemaal gelukkig. Dus hop de metro in en naar Time Squere!

Wat is dat gaaf! Onwijs druk en je kijkt je ogen uit! Wauw! Overal schermen en mensen en alles haha heeeeeel veel winkels! En voor de verandering een keer geen vogels hahah
Wat een verschil zeg... van een prachtig groen land naar een betonne stad. Maar o wat is het dit waard! We hebben best lang rond gelopen daar. Toen toch maar terug gegaan omdat we erg moe zijn van de reis en we toch een keer moeten slapen haha

Dus nu moe maar voldaan in bed. Morgen op naar het vrijheids beeld en de rest van new york bekijken! Heb er nu al zin in!

1. Kitty Weldring:
    27 september 2017
    Heerlijk dat jullie zo genieten. New York lijkt me ook echt fantastisch! Veel plezier, op naar het Vrijheidsbeeld! 🗽😅