Dag 13 - Bayview hotel

24 september 2018 - Pulau Penang, Maleisië

Vanmorgen moesten we er weer vroeg uit om tempels te gaan bezoeken. We werden met busjes opgehaald en naar een uitkijk punt gebracht waar we met een treintje stijl om hoog moesten! Je had een prachtig uitzicht en het was best een belevenis haha Eenmaal boven had je een prachtige uitkijk over de stad. We zaten zo 400 meter boven zee niveau.

Boven waren natuurlijk allerlei tempels, alleen was er 1 in onderhoud dus daar konden we niet in. Wel zijn we er omheen gelopen om toch foto's te maken.

Toen we alles gezien hadden zijn we weer met het treintje terug naar beneden gegaan om vervolgens weer door te gaan naar andere tempels.
Het is echt waanzinnig hoe die Chinezen tempels kunnen bouwen met zo veel details en kleuren. Ze hebben ook heel veel goden die in grote standbeelden worden uitgebeeld en heel erg veel wierrook. Na de toer hadden we lekker de middag vrij.

Het was erg warm geworden ondertussen en helaas ging het was slechter met Mike... hij had weer ontzettende koppijn en voelde zich helemaal niet fit... eenmaal in het hotel meteen op bed gaan liggen en even een uurtje geslapen. Helaas ging het toen nog steeds niet goed en was hij weer erg heet en veel zweten.
Ik ben in mn eentje gaan lunchen in een restaurantje iets verder op en heb heerlijk gegeten en naar het verkeerd gekeken wat steeds weer een chaos wordt. Ze rijden hier ook nog een links maar ze komen overal vandaag en rijden als gekken haha

Terug in de kamer weer bij Mike wezen kijken maar ging nog niet helemaal goed. Ik heb alle gordijnen dicht gedaan en lichten uit en Mike laten slapen. Ik ben maar naar het zwembad gegaan en had om 5 uur afgesproken met een paar van de groep om door de stad te gaan lopen en naar wall art te kijken. Veel muren zijn beschilderd met mooie tekeningen en grappigs teksten. We hebben toch een heel eind gelopen en uiteindelijk de taxi naar het hotel gepakt.
Ik ben meteen bij Mike gaan kijken en gelukkig was hij weer opgeknapt en kon hij mee met het eten. We gingen met een groepje naar het foodkourd om daar lekker en goedkoop te eten. Nou lekker was het zeker! Heerlijk!
Na het eten ging het gelukkig al weer beter met Mike maar helaas nog steeds aan de race..
Morgen gaan we door naar Langkawi en hebben we weer een lange reis voor de boeg dus hoop dat het dan wel over is allemaal voor Mike.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kitty Weldring:
    24 september 2018
    Wat een uitzicht over de stad!! En die tempels zijn schitterend en die kleuren 😍
    Ik vind het zo vervelend voor Mike dat hij zich zo beroerd voelt steeds 🙁. Dat is wel het laatste wat je wilt in je vakantie. Nog maar wat sportdrankjes nemen misschien en cola tegen de diarree 💨💨💨
  2. Andrea:
    24 september 2018
    Wat klote voor Mike zeg. Diarree remmers? Maar dat zal ie al wel hebben ingenomen. Nou we hopen dat het snel over is en dat ie kan genieten ervan. Want ziek zijn in je vakantie is zo erg.
    Veel succes met de reis morgen.
    Groetjes van allemaal hier.