Dag 12 - strawberry hill - Penang - Bayvieuw Hotel

23 september 2018 - Pulau Penang, Maleisië

Vanmorgen moesten we vroeg op om naar ons volgende hotel te gaan. Onderweg zijn we gaan lunchen bij de Mac en daarna door om in Penang naar een Chineese tempel te gaan kijken. Waar het in Cameron Highlands zo lekker was qua temperatuur is het hier bloed heet! Boven de 35 graden midden in een stad! En dan gaan lopen, volgens Nicolien een half uurtje wat uiteindelijk 1.5 uur werd... maar het was wel waanzinnig om te zien!

Na de wandel tocht zijn we naar ons hotel gereden en hadden de middag lekker vrij. We hebben een mega grote kamer en uitzicht op de stad. We hebben ons opgefrist en zijn het zwembad in gedoken, heerlijk!
'S avonds zijn we lekker samen gaan eten. We konden met de groep mee naar een foodkourd maar dat hebben we wel gezien deze vakantie dus zijn lekker op hoogte gaan eten! Dit hotel heeft een restaurant op het dak waarvan een plateau, waar de tafeltjes op staan, rond draait! Echt heel gaaf gedaan! En hebben heerlijk gegeten.
Daarboven was ook nog een bar en zijn met de rest die ondertussen ook klaar was met eten, wat gaan drinken. Was super gezellig in ieder geval!
Eigenlijk iets te laat naar bed gegaan want morgen moeten we weer vroeg op om een excursie te gaan doen naar een tempel.

1. Kitty Weldring:
    24 september 2018
    Zo, dat is best wel heel erg warm, 35 graden😓. Hier zouden we er bijna jaloers op worden. We zitten nu midden in de herfst, op het ogenblik 11 graden.
    Ik vind de foto’s weer fantastisch!