Dag 21 - seven wells waterfalls & cabelcar

2 oktober 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vanmorgen weer heerlijk uuitgeslapen, we wilde vandaag de cabelcar naar boven doen maar helaas regent het al heel de ochtend...en niet zo'n klein beetje ook... dus na het ontbijt zijn we maar terug naar de kamer gegaan in de hoop dat het snel beter zou worden.

Rond een uur of 12 werd het wat beter en hadden we besloten om naar de watervallen te gaan. Dit kan ook met regen en de kabelbaan niet, dit is met karretjes naar boven op een berg en die berg was bedekt met wolken dus zouden geen uitzicht hebben.

Taxi gepakt naar de watervallen en zijn aan de tocht begonnen... pff heb nog nooit zoveel treden en trappen gezien! Maar goed we hebben het wel gehaald en het was het waard! Prachtig uitzicht over het land en de stroming van de waterval!
We zijn weer een stuk naar beneden gelopen om naar een andere waterval te kijken, die was nog mooier! En groter! Heel gaaf!
Ondertussen was het weer ook opgeknapt dus zijn we alsnog naar de kabelbaan gegaan.

We gingen met een gondel naar boven naar een prachtig uitzicht! We konden met nog een gondel nog iets hoger En dit hebben we ook gedaan. Hier was het uitzicht nog mooier!
Hier hebben we lekker karamel popcorn gehaald en zijn verder gegaan met een anders soort gondeltje naar een hangbrug. De brug hangt aan 1 pilaar vast met allemaal kabels. Op het pas hadden ze op sommige stukken glas gelegd zodat je naar beneden kan kijken. Wauw!

Daarna zijn we weer met de gondel naar bekenden gegaan en was de dag al bijna voorbij. We zijn helemaal gesloopt haha en lichte spierpijn van het jetskieen.

'S avonds zijn we weer lekker bij het Thaise restaurant gaan eten op het resort. Nu zit onze laatste dag er toch echt op! We hebben alles gedaan wat we wilde doen dus morgen op het gemakje inpakken en nog even genieten voor we dan echt weer richting huis gaan.

1. Kitty Weldring:
    3 oktober 2018
    Jullie hebben echt een heleboel gedaan in de vakantie!
    Morgenochtend staan Patricia en ik jullie met open armen te ontvangen op Schiphol! Goeie reis!! 😘