Dag 10

20 september 2017 - Manuel Antonio, Costa Rica

En dan zijn er al 10 dagen voorbij... wat gaat het snel! En wat hebben we een hoop gedaan en gezien!

Vanmorgen moesten we vroeg ontbijten en zijn met de bus vertrokken om met een bootje op krokodillen jacht te gaan. Na 2 uurtjes rijden kwamen we aan en moesten meteen de boot in springen. Best een grote boot nog. Even kennis gemaakt met de gids en gaan!

Het water in de rivier was behoorlijk hoog en vies... het had flink geregend in san jose en dat had al het vuil mee gespoeld de rivier in.
Even dachten we dat we weer alleen maar vogels zouden zien maar gelukkig kwamen we al snel krokodillen tegen! Wauw! En nog veel ook! De een na de ander! Haha en een aantal hadden nog een naam ook haha verder de rivier op kwamen we er nog heel wat tegen. Wat zijn die beesten bijzonder eigenlijk... de oudste die we zagen was, volgens de gids, 70 tot 80 jaar oud. Ze kunnen zelfs 100 worden! Doordat ze vroeger gevoerd werden mochten we niet bij de rand van de boot zitten en alles binnenboord houden want de kans dat ze ons voor een lekker kippetje aanzagen en uit het water springen is groot. Gelukkig niet gebeurt hahah

Na het varen zijn we gaan lunchen en toen weer verder naar manuel antonio.
We hebben een super leuk kamertje. Er zit een barretje in, 2 2 persoons bedden, een badkamertje en een soort achter buitenplaatsje om te wassen.
Als het lukt gooien we de foto's er op maar de afgelopen dagen was de wifi zo slecht dat het niet lukte...

We gaan nu naar het strand naar de zons ondergang kijken en lekker eten.