Dag 6

17 september 2017 - Sámara, Costa Rica

Vanmorgen is mike met wat mensen van de groep een rondje gaan lopen om vogels en aapjes te spotten. Ik ben lekker blijven liggen want we hadden een canopy tour voor de boeg.

We zijn om 8 uur naar de canopy gelopen, dit was op het terrein zelf. We werden in harmassen gehesen en hup daar gingen we dan. Na een korte uitleg hoe en wat gingen we dan eindelijk zelf de touwen in. Wat is dit spannen, je staat op een hoog platform tussen de bomen en aan de overkant zie je het volgende platform waar je heen moet glijden. Wat is dit gaaf! Wat een prachtig uitzicht! De eerste zipline was even spannend want je moet met je hand, met speciale handschoenen aan, remmen... maar na de 2de ging het prima!
We hebben ook nog de tarzan slinger gedaan en de laatste onderste boven hahah

Na de canopy zijn we op weg gegaan met de bus naar het volgende hotel. Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk met de bus... er was een weg versmalling en een mevrouw dacht dat ze wel ff voor kon voor de bus... wij hadden voorrang maar ze dacht het nog ff te redden en gaf gas bij... wii zagen het gebeuren dus hielden ons al stevig vast want wat een klap! Een paar mensen vlogen door de bus... na iedereen gechekt te hebben zijn we de bus uit gegaan om te kijken hoe het met de vrouw ging... ze leefde gelukkig nog! Wat was monica boos zeg!

Na even alles gechekt te hebben kwamen er 2 andere busjes om ons op te halen en weg te brengen naar het hotel... Iedereen nog geschrokken hebben we na zitten praten en de excursie van die avond maar afgezecht en zijn we met zn alle gaan stappen. Was echt super gezellig en iets te veel gedronken haha

Vanmorgen weer vroeg uit de veren want we gaan met de boot dolfijnen, walvissen en schilpadden zoeken! 😁

1. Andrea:
    18 september 2017
    Jeetje wat een verhaal. Gelukkig zijn jullie ongedeerd.
  2. Kelly Doornbos:
    18 september 2017
    Wat heftig gelukkig hebben jullie niets! En fijn dat jullie nog een gezellige avond hebben gehad! Leuk om dit allemaal zo mee te lezen!