Dag 9

19 september 2017 - Nationaal Park Palo Verde, Costa Rica

Vanmorgen moesten we om 6 uur bij een bootje verzamelen om door de mangroven te gaan varen opzoek naar (zucht) nog meer vogels en krokodillen. Nou heel veel vogels gezien maar geen krokies helaas... maar wel mooi de zonsopgang gezien.

Na het varen, van 2 uur, zijn we met zn alle gaan ontbijten. Het eten is hier niet zo super maar het is te doen... het is een soort lopend buffet alleen zo'n vrouwtje schept voor je op.

Na het ontbijt ging ik, je raad het al, paardrijden! Haha mike ging met de traktor mee
Het was best een leuke tocht en hadden schitterend weer gelukkig! We zijn met de paarden door een soort moerras achtig gebied gelopen met wat stieren er op. Die kwamen allemaal kijken wat we kwamen doen en wat voor vremde koeien wij waren haha

Onderweg zijn we 2 krokodillen tegen gekomen in het water, wat krabbetjes en jawel nog veel meer vogels... na een uurtje ongeveer kwamen we op een open plek met een schitterend uitzicht over de vallei. Wat was dit mooi! Hier hebben we gewacht op de traktor en zijn gezamelijk weer terug gereden naar de lodge.

Daarna hebben we heerlijk een vrije middag gehad en zijn eigenlijk meteen ons bed weer in gedoken om wat bij te slapen. Dat hadden we wel ff nodig! Haha en het begon toch te regenen en hier zit verder niks in de buurt om wat te doen.

We zijn nu aan het wachten op het avond eten en dan maar weer naar bed. Morgen ochtend weer vroeg uit de veren... om 7 uur moeten de koffers buiten staan en om 8 uur vertrekken we weer met de bus op naar de volgende boottocht en hotel.

Pura Vida!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Andrea:
    20 september 2017
    Wat een leuk verhaal. Ik moest hard lachen om de vogels en nog meer vogels. Jullie zijn straks echte vogelaars. En Mike op de tractor.... hahaha
  2. Kitty Weldring:
    20 september 2017
    Hahaha, inderdaad die vogels 😂 Jullie vervelen je echt niet. Even bijslapen is dan wel erg lekker😴 Je hebt al aaardig wat paard gereden, leuk! Zeker omdat het een hele andere omgeving is met schitterende uitzichten en door het moeras 😳😅
  3. Michael klok:
    21 september 2017
    Ja we zijn straks echte vogel kenners hahaha het is hier schitterend! Met paardrijden zeker 3 x gedaan in 3 verschillende gebieden echt super! Vervelen kan hier bijna niet nee hahah