Dag 8

18 september 2017 - Nationaal Park Palo Verde, Costa Rica

Vanmorgen had mike lekker een rustig ochtendje en kon lekker uitslapen. Ik moest weer vroeg op om te gaan paardrijden. We zijn 2 uur weggeweest en hebben best mooie plekken gezien alleen jammer dat het bijna meteen begon te regen toen we weg gingen... maar dat mocht de pret niet drukken haha we hebben nog aapjes gezien en verder vrij weinig helaas.

Na het rijden zijn we rond 11 uur vertrokken met de bus naar de volgende lodges. Het was best een lange rit en iedereen was toch een beetje op zn hoede na de aanrijding... maar dit keer is alles goed gegaan gelukkig! We hebben helaas wel afscheid van de chauffeur moeten nemen want hij moest aangifte doen en alles regelen en zn bus moet gemaakt worden. De nieuwe chaffeur is ook goed en rijdt voorzichtig gelukkig.

Onderweg zijn we wezen lunchen en daarna door gereden naar de lodge. Het zijn kleine houte huisjes met fel groene muren en behoorlijk gehoorig. Maar wel leuk.
Het is hier prachtig, we zitten vlak bij zee maar kunnen niet zwemmen omdat er krokodillen zitten. Hebben er nog geen gespot helaas.

Nu lekker eten met zn alle en dan vroeg naar bed denk ik maar...

Zoals ze hier altijd zeggen pura vida! Ofterwijl puur leven! Nou dat is het hier zeker!