Dag 5 Kuching - Hotel Hilton

16 september 2018 - Kuching, Maleisië

Vanmorgen staat er een ochtend wandeling door de jungle op het programma. Dus vroeg met de bus naar het bato nationaal park waar we probiscus apen (neusapen), grey leaf apen , makak apen en zwijnen kunnen spotten. En als we mazzel hebben ook nog slangen!
Na een kort ritje zijn we aangekomen in het park waar we met een bootje verder moesten naar de wandel plek. Eenmaal daar aangekomen zijn we naar het begin plek gegaan waar we meteen een zwijn zagen liggen en de neus aap tegen kwamen, wat een rare beesten zijn dat haha. Ook zagen we meteen de makaken en een slang! En de tocht moest nog beginnen hahah
Toen eenmaal iedereen alles op de foto had zijn we naar het start punt van de wandeling gelopen. Dit was 800 meter door de jungle heen, klimmen en klauteren, maar wat was het mooi! Gelukkig was het bewolkt... Het was al bloed heet en waren zeiknat van t zweten maar was het zeker waard! Eenmaal aan het einde kwamen we op een strand uit en werden we weer door de boten opgehaald. We zijn nog langs mooie rotsformaties gevaren om vervolgens terug te gaan voor de lunch. We hebben in een lokaal restaurantje gegeten en er werd weer van alles neer gezet, rijst, groente en kip. We zijn er ook achter gekomen dat we gister geen zeekraal maar varen was... Haha naja het was best lekker.

Na de lunch zijn we weer terug gegaan naar het hotel waar we verder een vrije middag hebben. Zijn lekker het zwembad in gedoken en 's avonds lekker samen in een restaurantje heerlijk gegeten.

Morgen gaan we dan eindelijk naar de oerang oerangs toe!

1. Kitty Weldring:
    17 september 2018
    Wat is het daar mooi en jullie zien dit in het echt! 😍. Wat een beesten😂. Die neusaap en dat zwijn!!! 😂😬. Je ziet daar wel even andere dieren dan hier 🐍🐒🦀. Is dat die spannende junglebroek, Tamara?
    Hier is het inmiddels ook flink warm aan het worden, héérlijk!
    Met de poesjes gaat het prima 😁
    Dikke knuf😘😘💋