Dag 4 - Kuala Lumpur - Kuching

15 september 2018 - Kuching, Maleisië

Vanmorgen moesten we vroeg op om naar het vliegveld te gaan, op naar Borneo!
We vlogen eigenlijk om 11:10 maar met wat vertraging gingen we om 11;30 de lucht in. Na 1,5 uur vliegen kwamen we aan in Borneo - Kuching. Kuching betekend kat in het Maleis en het is een echte katten stad, er is zelfs een katten museum.... hoe verzinnen ze het! Hahah
Na een korte bus rit kwamen we in ons hotel aan, het Hilton hotel. Toen we eindelijk de sleutel kregen zij we naar de kamer gegaan. Komen we op de verdieping de lift uit hangt er een verschrikkelijke rooklucht in de gang... Wij dachten dat er iemand verdwaald was met een peuk maar dit bleek een rook verdieping te zijn... eenmaal in de kamer, je raad het al, niet te harde! Een muffe rook lucht kwam je te gemoed. Zo konden we niet slapen en waren bang om de koffer open te maken zodat alles zou stinken... naar beneden naar de receptie om een andere kamer te vragen, dit kon gelukkig geregeld worden en kregen een wat frissere muffe kamer hahah maar wel met een waanzinnig uitzicht op de Kuching rivier!

Na ons een beetje opgefrist te hebben zijn we lunch gaan zoeken en kwamen uit bij de pizza hut haha heerlijk gegeten en nog 1 pizza en cola gratis gehad! Was een aanbieding nou daar houden wij wel van! Haha
Na de pizza zijn we het zwembad in gedoken. Je moest wel eerst door een bruiloft decor want het hotel was daarvoor afgehuurd blijkbaar... nou het was wel even lekker om te zwemmen, even ontspannen en een beetje afkoelen, het is hier behoorlijk warm! 32 graden met een warme wind... pfff haha maar we mogen niet klagen!

Vanavond zijn we met de hele groep wat gaan eten bij een restaurant genaamd bla bla bla restaurant. Dit voorspelt niet veel goeds dacht ik hahah maar niets bleek minder waar we hebben heerlijk verschillende gerechten gegeten. Een soort zeekraal met saus, niet heel vies maar ook niet super, soort blaadjes die gefrituurd zijn met kruiden(erg lekker!) En kip, vis en eend (die niet bepaald lekker was).
Na het eten zijn we nog even het barretje ingegaan bij het hotel.
Straks lekker slapen want morgen staat er weer een wandel tocht op het programma.

1. Kitty Weldring:
    15 september 2018
    Haha, denk je in het dure Hilton te zitten heb je nog muffe kamers😅. De kamer die jullie nu hebben ziet er wel mooi uit.
    Dus jullie hebben mooi en vooral warm weer 😬. Geniet van de wandeling want die zal vast heel mooi zijn.
    Dikke knuf! 😘