Dag 2 in Kuala Lumpur

13 september 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vanmorgen zijn we na het ontbijt een citytour gaan doen met de reisleiding.
We gingen met de bus naar een tempel in een grot, waar je 272 treden naar boven kom klimmen. Dit hebben we dan ook gedaan dus meteen onze workput gehad voor vandaag haha jeetje wat was dat stijl en hoog.. Er zaten ook wat aapjes bij de tempels, we werden gewaarschuwd dat ze van alles van je af konden pakken maar dit viel gelukkig erg mee.
Na de klim zijn we in een restaurantje gaan zitten waar we groene thee met Melk en veel suiker kregen en een rijst pannekoek en een, wat hun noemde, een roti pannekoek. Was best lekker.
Daarna zijn we door gereden naar het paleis van de koning waar we even een foto stop hebben gemaakt om daarna door te rijden naar een moskee. Hier mochten we naar binnen maar we moesten wel een jurk aan. Knap paars ding en voor de vrouwen met cappuchon... we leken net figuren uit Harry potter hahah het was wel leuk om te zien maar niet super bijzonder. Daarna zijn we naar een soort vrijheidsbeeld geweest, een groot beeld met soldaten uit de oorlog.

Hierna zijn we doorgereden naar de stad zelf. Hier heb je de Petronas twin towers en daar kan je naar een panorama dek. Dit wilde we natuurlijk wel zien! Kaartjes gekocht, moest op een tijd dus hebben ruim genomen zodat we nog konden lunchen. Het is een heel groot centrum in de gebouwen waar je van alles kan kopen en eten. Wij hebben de mac opgezocht haha even een burgertje. Daarna terug naar de ingang om naar boven te gaan. We gingen met een ligt naar de 33ste etage voor een skybridge dat was al een fantastisch uitzicht! Na een kwartiertje mochten we verder naar boven, de 83ste verdieping waar je een heel gaaf uitzicht had over de stad. Hele gave ervaring!
Daarna hadden we vrij te besteden dus zijn lekker naar het hotel gegaan om op te frissen voor het avond eten. Restaurantje opgezocht waar we heerlijk gesmikkeld hebben. Ondertussen is het hier half 11 s avonds dus lekker naar bed. Morgen hebben we een vrije dag dus gaan vast een hoop leuks doen!

1. Kitty Weldring:
    13 september 2018
    Ik vind het toch zo leuk om op jullie op deze manier te kunnen volgen 😁. Leuke verhalen! En wat een gave foto’s! Echt een kleurrijke stad. Dat uitzicht zo hoog is echt fantastisch 😬
  2. Patricia:
    18 september 2018
    Nou zeker weten heel gaaf!