Dag 17 - Berjaya hotel - duiken

28 september 2018 - Langkawi Island, Maleisië

Vanmorgen zijn we om 8 uur opgehaald voor het duiken. We moesten best een eind met de auto maar die vrouw die reed kaggelde behoorlijk door haha.
Toen we aankwamen werden we begroet door een man, echt zo'n typische duikinstructeur een klein mannetje met lang haar en een hele vieze snor van een paar haren die zo lang waren dat hij zicht kon verslikken er in... maar goed aardig was hij wel. En we werden luid brullend begroet door een kat.
Nadat we alle spullen bij elkaar hadden gezocht moesten we nog wachten op nog een paar mensen en dan konden we gaan. Ik had inmiddels vriendjes gemaakt met de kat die dus niet meer weg te slaan was bij me haha op schoot keihard te knorren en kroelen, echt een schatje!
De rest van de groep duikers kwamen niet veel later en toen ook hun klaar waren met alle spullen konden we eindelijk gaan. Na een minuut of 40 kwamen we bij het eiland aan.
Mike en ik gingen met zn 2e en de instructeur duiken en de andere gingen apart gelukkig.dit was hun eerste duik.

Wat is de onder water wereld mooi zeg! Zoveel beter dan de eerst duik die we deden in Borneo. Het zicht was uitstekend en er waren heel veel vissen, paars koraal en veel ander koraal. Echt fantastisch!

De 2e duik deden we aan de andere kant van het eiland en dit was toch net weer een beetje anders. Maar ook weer heel mooi!

Daarna weer terug gevaren en afscheid genomen van poes om vervolgens lekker naar het hotel te gaan. We hebben meteen gebruik gemaakt van een diner voucher en hebben heerlijk gegeten.
Daarna snel ons bed in want zijn allebei kapot haha