Dag 16 - Meritus hotel - Berjaya hotel

27 september 2018 - Langkawi Island, Maleisië

Vandaag hebben we heerlijk een rust dag, dus lekker uitgeslapen tot half 10, ontbeten en rustig aan onze koffers ingepakt om naar het laatste hotel te gaan. Bij het ontbijt kwam er een poesje aangelopen die een broertje van Jack had kunnen zijn, alleen dan zonder wit. Echt een droppie! Na een half uurtje met de taxi kwamen we aan in het Berjaya waar Kevin en Jessica op ons stonden te wachten als welkoms comité haha (Dit zijn de 2 waar we veel mee optrokken de vakantie en ook mee geweest zijn met snorkelen). Voor hun was het de laatste dag dus zijn we nog even gaan lunchen met zn 4e om vervolgens ze uit te zwaaien.

Bij het inchecken kregen we meteen te horen dat we een upgrade kregen omdat ik reisagent ben. Nou das niet verkeerd! Ook kregen we 3 vouchers erbij voor 3 keer dinner! Helemaal leuk! We hebben echt een prachtige kamer! We hebben van de andere gehoord dat hun een kleine kamer hadden en een kleine badkamer. We hebben ze natuurlijk even jaloers gemaakt met onze kamer haha wij hebben namelijk een mega badkamer met ligbad én douche! Groot, redelijk zacht, bed en een tv die naar de bank en bed kan draaien!

We hebben ons snel omgekleed om vervolgens lekker het zwembad in te duiken.
Hier hebben we ook meteen de neushoorn vogel gespot dus die konden we meteen afvinken. Alleen de aapjes moeten we nog zien.

Voor het avond eten zijn we, met de rest die hier nog een paar dagen bleven, lekker gaan eten. We waren nog met 9 man dus was gezellig druk aan tafel. Daarna hebben we van 1 stel afscheid genomen want die gaan morgen weg en wij gaan duiken dus zijn niet optijd om ze uit te zwaaien.

Nu lekker het bedje in, morgen weer vroeg dag om te duiken!

1. Kitty Weldring:
    28 september 2018
    Jullie kamer is echt groot en mooi, zeker de badkamer 😅. En ook nog eens 3 keer dineren! Opeens leuk om bij d- reizen te werken 😇