Dag 14

24 september 2017 - Tortuguero, Costa Rica

Zo laatste avondje in Torruguero... wat is het snel gegaan!

Vanmorgen zijn we met zn alle het strand op gegaan om te kijken of we nog schilpadjes tegen kwamen. Helaas hebben we niks meer gevonden dat was wel jammer. Maar we hebben wel de zon op zien komen.
Daarna hebben we met zn alle ontbeten en daarna een boottocht door het nationale park. Het was een tocht van 2 uur maar het was zo warm dat er weinig dieren waren. Toch hebben we een luiaard, spider aapjes, kaaimannetje en jawel vogels gezien haha ow ja ook nog een dikke spin... bah hahah
Na de tocht zijn we met zn alle het zwembad ingedoken want het was echt te warm!

Toen lekker geluncht en nog naar het dorpje geweest. Maar dat viel een beetje tegen... daarna weer het zwembad ingedoken.

Nu gaan we met zn alle de laatste avond door brengen met een cocktail en diner. Morgen nemen we al afscheid van een aantal die een verlenging in costa rica doen en wij rijden door naar San José voor de laatste nacht. En dan op naar New York!